3.9.10

HEADACHES













19 comments:

Milo and Alfie Marshall said...

This made us larf owt loud! MOL!

Hannah and Lucy said...

We loved that - so true to life with children also!

The Chair Speaks said...

LOL! Noticed that Arthur loves to sit next to those little white cat ornaments. At a glance they look like his babies with Arthur next to them! LOL!

We love Luna said...

LOL it's true, it's difficult to understand the girls dear Arthur!
This post is ADORABLE, so sweet!
enjoy your weekend dear friends,
purrs and love
Luna

***ConCATUlations for the sweet Gattina, she is so talented! ;)

Au and Target said...

Haha, love those shots. You have a new lady in town, huh? It will be fun to see what happens next.

cats of wildcat woods said...

Poor Artur - you gotta learn to understand the girls!

Linens and Royals said...

Still laughing out loud at this post. Can't wait for the next chapter in the love story of Rosie and Arthur.

meowmeowmans said...

MOL. Poor Arthur ... women can be difficult to understand sometimes! :)

Furkidsmom said...

We're MOL!

Sniffie and the Florida Furkids

Ginger said...

I love it, Rosie! You and Arthur are such a sweet couple!

Dora said...

Poor thing! Let's have run. :)

Softpencil said...

Hahaha, these cats are sooo cute and beautiful!

Judi said...

Love it! I can empathize.:)

The WCB roundup is up. Thanks for participating.

http://judi-mindovermatter.blogspot.com/2010/09/weekend-cat-blogging-274-roundup.html

Judi

Jan's Funny Farm said...

Blogger ate another comment. :(

This sounds like a feline soap opera. We think we'll pull up a couch and watch for a while.

Nikita Cat said...

Wonderful pictures, and great report on what happened!

Whisppy said...

LOL! Hahahaha. Oh, I just can't stop laughing! Arthur, you are a riot!

Mr. Hendrix said...

ha ha ha that is so so funny. ha ha ha females. how can we be expected to read their minds?

Lucy the Cat said...

Arthur, I've heard say some similar complaints about Mama. This is just so funny. Arthur, we hope you gain some understanding of the ladies in your life.

Cindy said...

What fun things happen at your house! That was a great post!